Monday, March 14, 2011

When my Dream cOme be trUe ??




..tetibe je rase nk berangan ngan gmbar2 nie..
..xde kaitan ngan yg hidup @pun yg tlah meninggal dunia..
hehehe



..nO, i lOve the new yOu !!
..but whO ???



..read this .. tOuch me a bit..:'(
..i hOpe One day later sOmeOne will tell me that wOrd infrOnt me !! 
..ugrhhhhh.. 


..my life is perfect with u..
..'u' is whO ??


..write me a sOng pleaSe ..
..aci x iCha nk pegang board nie n nk duduk dpn umh die ??..
..tp umah sape ??
..jp ea nk search address sape2 kt google,
wait fOr me k..




..trimasss fOr always lOving me..
..ade ke yg slalu sygkan iCha ??..



  ..this picture make me fell wanna find a boyfriend lol..:-) better be single .. 


..♥♥♥♥♥♥♥..



..sOmetimes i need a hug
hug me, pleaSe !!



..mOst impOrtance..
..i lOve my mOm sO muCh n muCh..
.. i dOnt care if i dOnt meet my sOmeOne speCial in my life but i still have my mOm ..
..my mOm is my Oll's..
♥♥♥♥♥♥♥



..syg sume..
..iChamCky.life.laugh.love..





2 comments:

  1. yup..saya sayang sama icha juga..hehe..wah..saya suka sume gamba2 di atas..thanks for sharing.. (^^)

    ReplyDelete

Search This Blog