Wednesday, March 30, 2011

~malam dah nak pagi~

..dah pukul 1.52 pagi..
..aku masih lagi dgan buku n pensil nie..
..dari td lg tp bace tak masuk2 jgak..
..fikiran melayan entah mane..
..haha..
..yela mane tak melayan nye tgah layan lagu "awan nano" nyanyian hafiz af7..
..yang Oke nye esOk time teSt aku tulis je lirik awan nano nie kan..
..hehe..




..layan la lagu nie..
..sedeh pun ade..
..aku nie lau dah terlebih layan mesti air mate jatuh..
hahaha..

"Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu"


..dalami lah maksud nie..
..dalam maksud nye, lau sndiri hayati baru faham btol2..
..nie blum lagu "sedetik lebih" lagi..
..hehehe..
..dah pukul 2.06 pagi nie, mate lansung tak ngatok tp perut makin lapar nie..
..beSh jgak lau dpt bubur mC'd nie..
..tp kan rOti canai lg beSh kot..
..sape la kan yang nk tebar rOti malam2 nie..
hehe..
..iCha2..

..sedeh pun ade sebenarnye nie..
..'yupp, iCha sedeh..
.."kita akan mendapat kebahagian tu klau kita berhenti mengejar untuk meraih sesuatu yang kite tidak mampu"..
..sO, iCha dah berhenti nie..

iCha syg miCkey sgt
iCha.mCky.Life.Laugh.Love





1 comment:

  1. hehe..saya suka ayat itu..''kita akan mendapat kebahagian tu klau kita berhenti mengejar meraih sesuatu yang kite x mampu...like2

    ReplyDelete

Search This Blog