Monday, May 26, 2014

Seperti insan biasa , aku ingin bahagia

Ada kesempatan yang telah mempertemukan ,
Sehingga aku punya satu pilihan ,
Memilih kamu sebagai yang terindah di hati ,
Yang ingin, aku setia sampai mati .

Mungkin saja, aku hanya insan biasa ,
Benar, aku tak pernah punya apa-apa ,
Hanya seorang perempuan yang kurang segalanya ,
Tapi aku tetap  berharap ,
Hati kamu punya aku ,
Aku , yang selalu teristimewa di situ .

Dan aku ,
Mungkin jauh sekali untuk jadi yang terlalu sempurna ,
Aku akan terus mencuba ,
Untuk menjadi yang terbaik ,
Walau aku tahu, sukarnya itu .

Kamu,
Sebuah penghargaan aku beri ,
Kerana masih lagi disini ,
Bersama aku ini ,
Dan aku harap , moga kita kekal hingga ke hujung nanti ,
Dan bersama itu menjadi REALITI ,
Bukan sekadar satu impian atau ilusi .

**petikan ini ditulis semula dari gambar dibawah sebab ia sama dengan apa yang aku rasakan
**Haslinda Alias

-----------------------------------

Dalam hati , cuma ada satu nama .
Nama yang sentiasa dalam doa .
Bukan doa untuk dijauhkan .
Tapi doa utk dipertemukan .

Sungguh aku ikhlas .
Ikhlas kerna aku sayang .
Sayang itu datang dari hati .
Hati yang ikhlas .

ALLAH , satukan kami di jalanMu .
Kami dipertemukan dgn cara yang baik .
Satukan kami dengan jalan yang Engkau redhai .
Semoga jodoh kita ada .
Ameen :)

B

No comments:

Post a Comment

Search This Blog