Sunday, June 12, 2011

bangga jadi anak jati terengganu !!

..ya saya anak jati terengganu..
(tranung)
..gua pun tak tau mcm mane bole muncul tranung tu..
..hahaha..
..bapak gua mmg asal tranung n mama pun same jgak..
..sO, yeah..
..saya anak jati tranung..
..sek kubang jela nie, ganas tahap cemerlang..
hahaha
..sejak lahir n sampai saat ini, gua menetap kt tranung..
..nak kawen pun gan org tranung nie..
..gedik's..
..ke tepikan bab kawen ya, sebab gua tak BERSEDIA lagi ,           tak TERDESAK lagi..
..hahaha..


..semalam tu tranung da menang piala FA..
..mmg gua tak yakin pada awalnya..
..sebab corak permaian yg entah ape2..
..meSSi tolong traning cepat..
..hahaha..
..semangat bapak gua yang tak terkira, tap akhirnya die mengalah n masuk tido sbb half time tu 0-0..
.. then, gua la yg sambung tengok gan abg ipar gua..
..akhirnya, klate sek kije tu wat masok goal.. (bace dlm dialek klate)
..gua da mula frust nie sbb mase pun da nak habis.. 
..redha je la klantan yg menang..
..hahah..
..tapi kan nak wat mcm mane si Daudsu tu mmg tak nak klantan mnang dgan rela hatinye die, bg gOal kt tranung nie..
..hehe..
..suke babe, gomo la sngat.. senget btol la..
..then mase ditmbah lg utk menentukan pemenang..
..tp malang nya gua terlelap time gOal ke 2 tranung, bukak je mate, da 2-1..
..hehe..
..ape2 pun cgrate tranung..


..nie bab sukma plak tranung juara lagi..
..mmg bangge la jdi anak tranung nie..
..tumpang gembira..
..hehe..
..cayaaaaaaa la..
.lebih2 lg emas yang last tu acara bola baling lelaki..
..tranung vs kalte agian..
..haha..
..tranung menang babe..
..gua syg tranuung nie..
..esOk cuti ya..
..tp klate da cuti hati utk kekalahan diOrg..
..kuang3..
..ape2 jiran tetap jiran..

..kite semua pemenang, tiada pengalah..
..bak kata vince AF1..
haha

iCha syg Sume
iCha.mCky.Life.Laugh.Love

No comments:

Post a Comment

Search This Blog